Step Up

Herrjävlar vilken bra film! Jaja, jag är väl lite efter men det här med att glo film är inte redigt min grej kan man väl säga, egentligen. Dock finns det vissa undantag. Som detta tex. Step Up, galet bra. Och skojja inte om att han den där "Tyler" är hothothothot! Dreggel på honom. Och ofc så blev det lite sorgligt oxå vilket gjorde att det kom en tår lr två. Värd helt enkelt! 2an imorrn kväll då.

Jag vill oxå kunna dansa! Kanske ska man ge sej på nån nybörjarkurs? Hahah, vilken syn.

Bara för att jag är har laddat ner massa program och hållt på ikväll för att kunna se film på min data. Känner mej nästan lite duktig.





Go Natt.



Kollat på Step Up 2 nu oxå. Den var bra. Jättebra filmer bägge tvcå. Fast första filmen är lätt bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0