Onsdag

Nu sitter jag här i soffan uppe i hallen helt alone med datan i  knät och kollar på Bonde Söker Fru i halvmörkret. Jag vill oxå ha nån som man vet tycker om en och bara finns där. Om du ändå var den personen. Men men.... det kommer väl aldrig att inträffa. Med tanke på att inget går som jag vill här i mitt så kallade liv.. Får fortsätta intala mej att jag klarar mej så bra själv. Not. Men man kan ju försöka iallefall.... It sucks. Kan ju trösta mej med att jag ska flytta hemifrån över helgen med bästaste brudarna och dom är mina kompisar inte dina! Synd va (:

Har varit på Tirk på ehm.. USmöte jah och sen till Skai en snabbis oxå. Lugn kväll. Lugn dag överhuvudtaget.

Nu ska jag äta ännu mera Hallonpaj helt otroligt gott. Det godaste och bästa jag smakat och blivit tokig i denna sommar. MMMMM!

I´m out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0