Oktober

Varti en slapp dag idag. Hade en timmes sv där vi bara kollade på film och efter det gick jag o syrran på stan en sväng. Var tvungen att springa in på banken och fixa lite innan. Har ju som sagt blivit stor nu så att studiebidraget ska numer sättas in på mitt konto. Wei^^  Fast jag kan väl erkänna att det vore en fördel att veta/ kunna koden till kortet lixom. Dock hittade jag inte ett skit! Uppsala suger. Så det blev en billig shoppingrunda lixom. Inget fattigare och det är ju iofs bra. vi tog 17.19 tåget hem sen och åkte dirr till stallet och fixade och sen hem och slappa lite.

Ikväll nudå så har jag bara segat och kollat på idol. Skönt! Men inte nog med det så närmar sej nu den mörka hösten och kalla vintern med stormsteg. Blä!!!! Kan ju vara mysigt ibland kanske men då är de ju nåt mer som skulle vara mysigt att ha såklart. Så att just nu är de mest deprimerande och kallt och mörkt och regn och blä. De enda som är kul med skiten är ju typ nyår och kanske julafton lite granna oxå. Men annars kan de gärna få vara sommar året om för mej! Skulle inte klaga alltså.

Vad är det du håller på med egentligen? Kan du förklara det för oss kanske? Vad tror du egentligen. Om det är på de viset så kan du ju lika gärna berätta och sluta gå omkring och låtsas som om ingenting hänt.


Och sen... De är hopplöst.. Om bara......

Go natt.

I´m out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0