Ojoj...

... ja, ojoj.

Lördagen... ehm blev typ kul. Dock blev det tydligen lite ändrade planer och man kan väl kanske säga att det spårade ur liiite, men bara lite. Anyway så kom brudarna, Emil, Haack, Dennis och eh... han typ Nyman var oxå där en stund. Det var tänkt att det skulle bli en liiiten lugn förfest för att sedan kila vidare. Men.... det börjades dricka lite och lite till och ännu mera och trilla in folk. Jag hann med att kasta ut lite folk oxå, tiden bara gick och vi blev alltmer onyktra och det började att dansas för fullt och jisses, heh. Alltså blev det inget av att åka vidare. Så att... man kan säga att det blev en... hmm vad ska man kalla det, typ en förfestsfest. Under kvällen hände en del saker. Både bra och dåliga, vad vet jag? Och jag fick en liten chock.  Men kul vare. Och nu har jag träningsvärk i hela kroppen.

Lala...  (8)

Nu sitter jag hära och gör inget vettigt alls. Kanske ska dra igång en film lr nåt i den stilen.. Alltid kul. lr inte. Jag har lixom en förmåga att tappa koncentrationen och bli rastlös och göra massa annat istället för att kolla lr typ somna när jag ska kolla på film. Höh. Så att.

Jag blir tokig. Snart kommer jag att bryta ihop igen sådär helt totalt. Och DU, du är ett jävla as. Jag vet inte vadfan jag ska göra. Jag är bara helt lost.

I´m out.

                                                                                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0