Oh my.....

Lixom jag är helt slut som människa för tillfället. Igårdagen tog kol på mej. Jävla Lurbomänniskor. Typ segastivärlden.se och efter ett x antal timmars väntan blev jag jätterastlös och då kan jag bli jättedryg. Haha syrran tyckte iaf att jag var drygast i världen just då. Men själv har man ju rätt kul egentligen. Anyways dit åker vi aldrig mer lr iallefall inte jag! Så att ni kan ju nästan lista ut vad jag gjorde igår? höhö.

Lööördagen.... ehm jo juste. Nicole sov ju här. Sen gick vi till Natta och jag klippte henne och vi fikade lite som sagt. På kvällen kom Emil och Sandra förbi och hämtade upp mej. Vi svängde förbi Haack en snabbis och sen åkte vi till Hemköp och handlade lite. Yey. Emil körde vidare till Sandras hus sen. Det blev typ liite förfest lr nåt och Linda och Vickan kom förbi oxå. Eheheh.. vi hamnade i huset mittemot mitt sen på kvällen på typ fest. Men det ssög för den var tråkig :] Sen så typ 1 gick jag hem och somnade väl vid halv 2. Skönt!

Idag så är jag hemma. Kände att det behövdes lixom. Få vila upp sej lite i lugn och ro med tanke på all jävla skit. Plus att jag inte hade en suck till att hinna göra den där jävla uppgiften igår heller tills idag som jag hade planerat. Fakk Lurbo! Förlåt gruppkompisar.

Btw så har jag inget minne av att jag skrivit de förra lilla inlägget. Läskigt. Nog för att det inte var så speciellt men ändå lix.
Nu ska jag nog snart äta frulle. Höh.

I´m out.

PS. nästa vecka är det höslov!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0