Klipp

Har varit en redig klipardag idag. Först en kund i skolan, en tant som för övrigt var rullstolsbunden och lite förståndshandikappad. Men det gick bra ändå de. Sen han jag inte mer än hem i princip innan Helena kom och skulle klippa sej vid 17.30. Klirr i kassan. Me like. När hon var klar var det bara att packa klippgrejjorna och bege sej vidare till Tina ( grannen) som oxå ville klippa sej. Ännu era klirr i kassan. Me like gånger typ 2. Pengar är lixom bra att ha.

Lala nu sitter jag hära nyduschad och mätt i magen och dampar på min fakkin jäla MSN som inte vill samarbeta med mej. Logga in ffs. Gah..!  snacka om att kunna reta upp mej. Skitsaker!

Imorrn äre APU. Ska färga syrran lite. Och och och vet ni vad som händer sen då, vavavava? Jo det är L-O-V helt underbart :D

Men nus ka jag bråka vidare på min MSN.

I´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0