Klipp klipp med saxen

De har blitt mycket klippa idag. Först 2 kunder i skolan och sen 2 egna nu ikväll här hemma. Vilket betydde liiite money! Me like massa. Så att jag typ klippte och kollade på Idol samtidigt. Men de funka de med. Klippa mej lite mellan fingrarna och i fingrarna hann jag oxå göra. Och fyfan va onte de gööör då :O

Anyway nu har jag käkat lite kvällsfika. Behövligt. Och sen kan jag ju säga att lite massage skulle ju inte sitta helt fel de heller. Helt stel i nacken och axlarna. Dessutom tror jag att ryggen skulle behöva sej en lite knakare oxå. Kanske får ta och unna sej nåt sånt nån gång när man inte har nån som kan göra det gratis lixom^^ 

Imorgon äre fredag och Johan i idol är coolast och Robinarna är snygga och Loulou regerar bland flickorna medan Alice oxå är bra.

Lala....  och jag saknar ....... just nu oxå. Vare sej jag vill lr inte. Det suuuuger liiite dårå. Med tanke på att ah. Usch. Jag vill oxå.

Parken- Vi som visste

Men go natt.

I´m out!

Skabbdag

Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

Alice och Lars är helt underbara i IDOL <3

2008-10-02 @ 22:49:53
URL: http://lindanasbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0