Kladdkaka och mopeder.

Ehm nu ikväll  dårå var jag först till hesten en snabbis såklart och sen drog jag till Nicole ute i Arvidsbo och umgicks med henne och Julia. Vi.. ehm bara va lixom. Nicole drog ihop en kladdkaka medan vi roade oss med att våffla håret på varann med hennes volymtång. Hah. Vi såg ut som två troll när vi var klara (Y) Men de är väl det vi är lix. Så att.. Det blev fika med kladdis och kaffe till Nicole och mej. Julia drack saft. Kaffe är ju "kärringdricka" enligt henne ;D Bäst ord. Efter ett tag var det ju dags att åka hem. Jullans moppe med andra ord. Men moppen ville inte starta men bäst som vi är fick vi igång den. Jag fick till slut springa igång den jävlen medan Julia styrde. Så jäla jobbigt ;O Speciellt på lösgrus och allt... Efetr 2 försök där förflyttade vi oss till den "hårda" grusvägen och då fick vi fart i den minsann! Moppen drog iväg och när jag skulle släppa fastnade min ena vante så jag kom typ inte loss. Till slut fick jag ur handen och for framlänges i en himla fart. Då jag oxå fått upp farten rätt bra. Fast som tur var han jag precis återfå balansen igen innan jag stupade totalt. Hahaha fyfan va vad vi skratta. Tur att ingen såg oss (A)

Nu luktar hela jag bensin! Mysigt värre^^ Duschen next typ.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0