Helg.

Har precis käkat, rostbiff och mammas potatisgratäng. Typ gott, gott, gott! Så nu sitter jag här mätt i magen med en påse godis bredvid mej. Eh?... lixom... allt sött har nån förmåga att gå ner hur mätt man än är. Iallefall i min mage. Gottegrisen själv de är nog jag de. Ändå ger jag mej inte fast jag typ får ångest varje gång jag trycker i mej massa onyttiga saker... Anyways så har jag vart i stallet och fixat med båda tottohestarna idag. Mockat, gjort maten, borstat och gosat med Skaien. Det vart tårfyllt. Hur fan ska jag klara av det. Jag kommer bryta ihop totalt... Sen red jag iaf Jettan oxå i ridhuset och det gick väla bra faktiskt. Duktig powni. Och nu har jag ont i min rumpa, eheheh.

Men nu vill ni såklart veta vad som stod på Att-Göra-Listan igår? Ah, jag tänkte väl det. Först så hade jag praktik hela dagen mellan 9.30 och 16 as usual på fredagarna. Men det är kul. Jag färgade håret på syster min. Nöjd blev jag för det vart skitsnyggt. Så lätt att jag har syrran med stans coolaste hår!
På kvällen sen så kom Linda och Annika över för att knalla vidare till Konsum slash Brorsans där syrran och jag beställde oss en varsin pizza medan dom handlade godis på Konsum dårå. Yeah. Efter det begav vi oss till kusinens lägenhet. Soft. Dit kom sen Nicole, Sandra och oxå  Haack och Robin lite senare. Vi kollade på Idol, tjockade oss, snackade massa skit och bara va helt enkelt. Trevligt trevligt. Sandra, syrran, Annika, Haack och Robin drog hem och sov sen. Så att Nicole och Linda joinade mej i lägenheten sen lixom.

Men nu ska jag typ duscha och bli lite fresh. Och ikväll blir det troligtvis fest. Hoppas på´t att det blir en skoj lördagkväll (Y)

Ouuuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0