Fredaaag!

Kom precis hem från APUn. Alltid trevligt att vara där. Tiden går fort faktiskt.

Idag var det även en elev till där som går i 9an nu. Dom hade praktik. Så att jag har bla färgat håret på henne och hjälpt Anna med hennes kunder lite. Det var meningen att Sara, alltså den andra tjejen, skulle färga mitt hår oxå. Men Anna fick återbud så dagen blev kortare. Därför förflyttades det till tisdag i nästa vecka istället, så då kommer Sara upp efter skolan och fixar mitt hår. Härligt!  Tar min Apu då för att på fredan där ska vi in till vetrinären med pollen min. Dessutom ska syrran och dom (frisörettorna) få ta med sej och klippa någon på onsdag nästa vecka. Och och och... då ska syster klippa mej. Yeah! Gratis färgning+ gratis klippning! Kan det bli bättre lr? ;] Eh... nae va. Hah. Längtar fan redan. Höhö.

Ikväll blire att åka till Sandra iallefall. Får se vad som händer sen lixom. Alltid trevligt! Och imorrn blire bullbak för hela slanten. Kanelbullens dag ju! Viktigt!

Ha en trevlig freeedag.

I´m Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0