False pretence

Aja dags för lite uppdatering då kanske. Kan väl börja lite smått med igår dårå....

Igår (onsdag) hade jag egentligen sovmorgon till 12.50 men jag var tvungen att stiga upp kl 5.30... Lr klockan ringde då och jag klev upp typ 6. Lär ställa den så att jag kan snooza (?) ett tag så att man inte hinner somna om lixom typ. Anyways så var anledningen till att jag steg upp så tidigt att syster skulle få cutta mej. Jisses tänkte jag och blev lite smått nervös när jag väl satt dära. Menne det blev bra. Hon klippte upp det lite och sen högg Eva-Lill in på luggen min. Vet inte om jag är nöjd med den redigt men det får duga. Är ju både nyklippt och färgad helt gratis lix. Sen hade jag SV och sluta vid 14 och tog 14.55 bussen hem. Där fick vi sällskap av Linda och Amanda! WEI! Alltid lika jävla roligt. Väl hemma sen åkte jag och red Skaien. Han var rätt dujtig hest. Hann inte mer än hem så kom Lena och skulle bli klippt. Det blev bra och hon vart nöjd och jag fick money (Y) Sen drog jag ut och gick i typ en timme om inte lite mer ändå. Mitt ute i det kolsvarta mörkret på en grusväg heelt själv jag som är mörkrädd (öh) Men jag palla inte vara hemma. Jag blir så arg, så less och jag vet ingenting, inget alls just nu! Allt är bara så jävla rörigt. Efter ett tag ringde Sebbe. Det behövdes. För att jag behövde få prata ut om det som snurrar runt i inom mej just nu och ofc blev det lite snyftigt. Allt bara kom på en gång. Menneefteråt jändes det lite bättre iallefall. Tack ju!
Knallade vidare hem sen och sov.

Idagen har vart krävande ;o Började dagen med att ta en permanentkund. Ett tant. Tålamodet höll på att rinna över x antal gånger men det gick väl till slut. Klippte igenom lite oxå. Och nu kommer vi till det det pinsamma. När jag hade fönat klart och fixat och tanten skulle resa sej så.... Snubblade hon ofc på sladden till fönen och klotade på golvet som jag hade glömt dragit ur. Eh alla bara kolla. pinsamt jah. Plus att hon redan hade ont i ena knät sen tidigare. Shit. Stackarn. Fick iaf ringa efetr en taxi åt henne som kom och hämta henne. Såklart att allting ska hända mej. Med mitt flyt lix. Anyways så fick jag 20 kr dricks. Sånt gillas! Efter det sprang jag iväg och handlade mej två ostfrallor, en drickyoughurt och en mars på ICA efetrsom att jag inte hann få nån lunch. Det är lite drygt. Speciellt när man druckit ett glas mjölk till frulle.

På eftermiddagen sen blev det lugnt. Slapp ta kund igen. Skönt. Så jag fönade lite vågor och lallade runt lite bara. Slutade vid 16 och då blev det ett proppfullt 16.19 tåg hem. Framme i Tierp drog jag en 5 minutare på marknaden som var idag och köpte lite marknadsnougat och mintkyssar. Så jäla gott! Det är typ ett måste. Man får passa på dom 2 gånger om åren som man får chansen lixom.

Nu ikväll har jag vart till stallet en snabbis bara. Sen har jag suttit här, tjockat mej och glott på tv. Precis vad jag gör nu med andra ord. Vart hemma helt ensam i mitt så kallade hem. Det är iofs rätt skönt med tanke på hur det är just nu. MEn nu ska jag inte sitta hära längre. Sovtajm typ.

Btw veterinären imorrn med Skai. Resultat återstår att se.

Och DU. Fyfan vad lågt! 

Go natt!

I´m out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0