?

Vad är det som händer! Jag vet varken ut lr in längre. Allting är bara ett stort hjälplöst jävla ?...... 

Idag har jag vart på apun eftersom att jag inte kan på fredag. Så jag har fått håret färgat av Sara. Mycket duktig tjej.Blir nog en bra framtida frisör. Sen så geggade jag på lite på mina ögonbryn.... Öh, ah. Dom är helt enkelt mörkare än innan. Känns lite konstigt och fult just nu men man vänjer väl sej.
Imorgon ska jag först bli klippt av syster för första gången, lite smånervööst nästan. Men det ska bli skönt. Sen är det lite som ska fixas till företaget och efter det blire svenska för att sen ta bussen hem...... Fixa med Skai och efter det ska jag klippa Lena. Kul att hon tyckte det blev bra sist och vill bli klippt av mej igen. Det fick en att känna sej lite glad med tanke på hur jag mår annars just nu. BLÄ.

:(

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

2008-10-08 @ 08:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0