Eh....

Eheheh... anyways så tog jag 10.10 bussen och tänkte ha en trevlig resa in till Uppsala. Men ofc så var inte Amanda på och Linda missade bussen för ovanlighetens skull. Not. Hennes hästar hade rymt så hon hade jagat dom hela morgonen och missade då bussen precis. Lala.. så att jag gick runt på stan och fyfan va less man är på staden nu alltså. Blö. Efter jag gått runt ett tag gick jag in på ICA och handlade en drickyoughurt, en ostfralla och en liten påse med godis och sen gick jag till skolan och tröck i mej det. Gottit.

Hade svenksa idag från 12.50 till 14.05 så att man precis missar tvåbussen och måste vänta en timme på nästa. Jag sov iallefall hela resan typ. Hann knappt ut ur staden innan Martina slocknade och vaknade i Månkarbo. Jag vaknar jämt i Månkarbo av nån anledning.. De var väl de. Nu ska jag ta mej till stallet. Blir ev en liten walk upp dit! Sånt behövs.

I´m out!

Kommentarer
Postat av: Linda

FÖRLÅT :( jag skulle ha ringt!

du vakna i månkarbo för ja bor där såklart, du vaknar alltid i månkarbo ju :D

2008-10-15 @ 17:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0