Damdidam

Eh. Igår kväll åkte jag till Sandra efter att jag brytit ihop 2 gånger på typ 5 min. Snälla låt mej bara vara lixom. Anyways så när jag kom dit var även Nicole där. Vilket jag typ kände på mej att hon skulle vara. Bjuder man en får alltid den andra på köpet ungefär (Y) Vi kollade på nån dålig film och tjockade godis och sen somna vi skapligt tidigt faktiskt. Skönt. Trevlig kväll.

Idag vaknade jag av att Sandra drog igång tvn vid 9 på morron. Eheheh. Det bestämdes iallefall snabbt att vi skulle till Gävle och glida runt lite. Så att jag drog på mej kläderna och lånade en cykel av Sandra och satte fart hemåt. Bytte om och lite så bara. Sen visa de sej att syrran och mamma oxå ville me så att då fick vi ju åka bil istället för de där jäkla upptågen. Martina körde in till Gävle. Väl där så fick mamma ta över när vi kom in i själva stan lixom. Kände mej inte helt 100 på att köra omkring bland alla röljus o skit. Aja, jag hittade mej iallefall ett par svarta jeans till slut lr ah lite mer urtvättade så på BikBok. Snigga. Och sen gillajarom ännu mer när jag upptäckte att det fanns dragkedjor längst ner bak på byxbenen. Yeah (Y).

Nu sitter jag iaf här. Har vart i stallet en snabbis och nu snart kommer Nicole och vi ska kolla på film på min lilla dator typ. Kalasbra de.

Puss!

Typ hejjagharhaftenbradagidag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0