Vecka 48

Ny vecka nya problem.

Vi kan ju börja med att det har snöat precis HELA HELGEN nonstop, 24/7, hela tiden. Flera dm snö äre ute nu. Annika, jag och syrran fick pulsa snö ner till bussen. Kände oss ungefär som barna i Bullerbyn kan man väl minst sagt säga. Nej, vanliga typ jumpadojjer är inte en så bra kombination till detta väder dessutom, märkte jag. Fick tömma skorna när jag väl kommit på bussen som blev 30 min försenad oxå såklart. Och att fixa håret en sånhär dag är rätt så ovärt. Sucks.
I skolan sen var jag tvungen att dra tidigare för att hoppas på att det skulle komma nån buss så att jag kunde komma hem och inte bli strandad i Uppsala lixom. Alla tåg och de flesta bussar ver inställda dårå. Bussen kom iaf efter att jag stått och blivit en snögubbe och frusit häcken av mej i 25 minuter. GRR. Kom till tierp till sist iaf och här är det värsta stormen fortfarande.

Men men.... Nu sitter jag hära med slutkörda muskler. Jossan och jag har avklarat våran första gång på gymmet och syrran hakade på oxå. Dock tog det väl en kvart innan vi vågade gå upp för trappen.. Haha precis vad jag hade väntat mej. Men sen visa Uffe lite olika saker och sa vad vi skulle göra. Så att sen gick de av bara farten. Go oss! På fredag ska vi ta oss dit igen. Och på måndag nästa vecka ska vi få oss en ordentlig genomgång av allt. Härligt. Nu jäklar ska vi bli fit!

Lala.. ska väl in i duschen en snabbis nu kanske och ta en macka och dra igång en film på det. Sånt gillas.



30 dagar

Puss!

Bild från balkongen min. Massa snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0