Untitled

Då var höstlovet slut. Det gick fort och som vanligt har man inte fått nåt vettigt gjort som man tänkt sej typ. Men man ska lixom inte planera för det blir ändå aldrig som man planerat! Anyways så har lovet varit ehm ah. Jag har både haft kul och brytit ihop totalt. Shit, jag orkar verkligen inte mer nu. Snö kom det oxå som pricken över i:t lix. Blä.

Tors- Fre var det Spökövernattnig för ungarna på ridskolan. Nicole, Linda, Angelica och jag höll i den. Observera att Martina var myndig men det gick finfinfint. Det blev nog rätt lyckat och vi hade minst sagt lika roligt som barnen om inte roligare. som vanligt dårå.

Fredag morgon åkte jag hem tidigt typ vid halv 7. Trött.se. Jag skulle in till Akademiska i Uppsala. Sjukhuset med andra ord. Lite undersökning och skit. Och sen så vill dom ha in mej på en såndär annan undersökning i vår. Usch, jag hatar sånt. Det är typ hemskt. Sen på kvällen blev det iallefall fest hos Nicole och det var kuligt!

Lördag vaknade jag hos Nicole i den stora sköna dubbelsängen där vi sov 4 st. Anyways så käkade vi frulle, städa lite och chilla lite hann vi oxå innan mamma kom och hämtade hem mig, Linda, Dennis och Angelica. Linda och Dennis tog bussen hem sen och vi for till Söderfors, lite släktträff typ. Och jag kan väl inte säga annat om det besöket än att det var helt jäkla typ hemskt.
Nu kan man väl säga att bomben är släppt. Nu vet alla. Jag bröt ihop totalt. Först blev jag bara så jävla förbannad och arg och jah... sen bröt jag ihop. Det är som nån slags panik och man vet ingenting. Der är just det, man vet inte vad man ska göra. Man kan inte göra nåt. Helt sjukt. Igår rann det över. Minsta lilla och jag bryter ihop nu. Kan inte ta mer. FAN. Jag vill inget hellre just nu än att komma härifrån.

Idag har jag inte gjort annat än att vaknat ( hos Nicole) käkat frulle och kommit hem. Och igår kväll var det meningen att vi skaulle till Karlholm på nån fest. Men det sög och vi hann inte mer än dit innan vi ville hem igen. Så att vi vandrade runt i kylan och typ var halvt ihjälfrusna när Haack kom och hämtade hem oss. TACK! Annars hade det blivit 3 bussen hem och då hade vi väl rättare sagt hunnit frusit ihjäl helt. Anyways så åkte vi hem till Nicole och tog det lite lugnt istället och tjockade oss. Alltid lika trevligt :]

Nu sitter jag hära och nördar. Har städat rummet mitt oxå. Duktiga jag. Ska bara byta sängkläder med sen så. Och under tiden som jag städat kom jag på att jag vill handla lite grejjor till rummet mitt. Skulle inte vara helt fel. Nu ser det bara allmänt knäppt ut. Typ nån ny matta, tavlor och lite så. Eh, nu vill jag till IKEA, faktiskt. Jag som egentligen typ ogillar den butiken starkt. Men ibland så.

Lala... ska väl till Skai sen och pyssla lite med bebisen. Åh jag vill inte, inte du.

Hejs.

Halloweenmyshelgen, vi ledare. Lek

MN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0