Thursday

Skön torsdag idag, faktiskt. Fast det var lång dag idag. Hade en herrklippning på förmiddan och sen gjorde jag lite frågor och efter det vare lunch. Det var pizza. Men den var inte sådär jäääätte go, dock. Efter det hade vi lite färgteknik på dockor. Först höll jag på att få ett psykbryt på Goldwells satans färger. Den mest drygaste konstruktioen att jobba med. Det tar inte EN timme att blanda ihop 3 färger, lr? Om inte man har goldwell lr tar en flaska och pumpar upp färg i för att sedan få veta att det är skålarna man ska använda (A) Men flaskan funka ju till den första liom. Knassaker och jag var SÅÅ nära att kasta ut sakerna genom fönstret. Anyways, sen kom jag igång. Gick väl bra. Köpte lite godis på Ica med, billigt ju!

Nu ikväll har jag umgåtts med Jossan :D Vi var ut och gick och sen kolla vi film, "Honey". Så himla bra! vi fika lite oxå, kaffe och lite kaka. Yeah (y) Tantvarning där nästan. Trevligt iaf. Borde vi göra oftare ju. Men nu ska jag dega vidare och sen sova.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0