This is the life...

... ja jag antar det, vad annars lixom? Dock ett pissigt jäla life om man säger så.

Nu sitter jag hos Sandra. Vi har käkat pizza och varit ute och gått. Skönt! Plus att man slipper ha lika stor ångest av att man tjockat sej massa innan. Gå bort skiten lixom. Shiiiit. I´m going fat -.-' Tröck i mej en marabou amigo och en cocacola på tåget hem innan lixom. Bra gjort Martina! Du som INTE skulle äta godis idag. Sure lixom. Jag kan ju trösta mej med att jag bara käkat frulle innan, en nyttig en med hårtbrö och ägg (y) Så att...  det är ju inte speciellt mycket att komma med på en hel dag egentligen kanske. Men nog om mat.
Va mer? ...Haft svenska idag och fixat lite med företaget innan de är väl typ det jag gjort denna onsdag. Lagom. Åkte tåg hem och jättekul, verkligen att Amanda och Linda befann sej på samma tåg utan att vi var medvetna om det. Öh... Sandra är i stallet nu och fixar lite med sina horses därför jag sitter här och nördar mej så länge om ni undrar så att säga. Inte vart hemma heller sen jag stack imorse btw. Hur skönt du vill! För att fyfan vad jag inte vill bo kvar hemma nu. Ni ska bara veta!
Får jag flytta till dej kanske?

Livet kan ju gå och dra sej nånstans om jag säger så. Jag är totalt pist off på skiten.

// Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0