Ta mej härifrån...

..snälla?

Dålig dag idag. Började skit. Blev allmänt irriterad och var stressad och höll på att missa bussen och pissväder och väl på bussen så vare nå fel påren och den blev en halvtimme försenad och Linda var inte med och det slog mej att jag hade prov idag som jag trodde var på onsdag och inte hade pluggat ett piss på och så hade jag dessutom glömt papprena hemma. Slutade sent. Apmörkt och regn ute och proppfull buss och jag har ont i svanken. Aja, jag har iallefall inte fått min måndagshuvudvärk idag som jag alltid brukar få annars och ha ont i skallen tills man går och lägger sej ungefär. Fack you heddeck (stavning?) Och nyss skulle syrran och jag sola, jag som var pepp på det åtminstone. Men nejdå då var den där jäla solariesaken låst lr inte öppet kallare varu vill. Kan inte NÅNTING bara gå som jag vill NÅN GÅNG. Lr är det för mycket begärt kanske?! Så vi gick och käka strips. Tröstäta kallas det visst.
Dom andra 2 asen bara bråkar och tjafsar heeeela tiden. Skärp er för i helvete! Lyssna på oss? Skäll på mej bara, det är lugnt. Fritt fram! Och ni påstår att ni bryr er. Fy fan.

Jag skulle kunna sätta mej och gråta när som heslt var som helst. För det är så jäkla fullt nu. Det behövs såååå lite och det brister. Kom och ta mej långt härifrån. Tack.

Nu tänker jag gå och gräva ner mej nånstans.

Hej då.

Saknad<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0