Söndag

Idag vaknade jag av ett sms från Jossan vid 11. Tur att hon väckte mej där faktiskt. Vi bestämde oss för att käka frulle och sen sticka till gymmet direkt istället för å vänta till 13. Var vi gymmet till 12 och träna i en timme. Så jävla duktiga vi är då! Puss på oss. Gick hem sen.
När jag kom hem blev det duschen och lite mat. Sen lyckades jag tjata med mej mina mindre omtyckta föräldrar till valbo iallafall. Dock förstörde dom min dag typ. Blev på pissigt humör och tappade lusten till allt. Tack så jäkla mycket för det.

Jag är så himla känslig, extra känslig just nu oxå. Var på väg att börja gråta flera gånger i bilen dit och hem. Kom nån tår sådär. Vet inte riktigt varför lr jo men alltså ibland bara kommer det helt plötsligt sådär. Det har tex inträffat på bussen till och från skolan i veckorna flrea gånger. Att jag bara börjar gråta helt plötsligt lr blir tårögd. Måste bero på allt som hänt de sensate 3- 4 månaderna nu. Allt kom som en enda stor storm över mej. Och allting bara lassas på. Det blir bara mer och mer. Jag hinner inte bearbeta allting som händer/ hänt. Utan jag håller nog alldeles för mycket inom mej. Mindre bra. Allt gör att jag blir arg och lessen för minsta lilla. Jag pallar verkligen inget mer nu. Totalt överfullt är det. Så förlåt för mitt humöär som är totalt upp och ner.

Nu är jag helt nere oxå för övrigt. Har vart det sen vi var i Valbo. Kan ju trösta mej med att jag hittade en tröja åtminstone.

Det är precis vad jag skulle behöva nu. Får väl göra nåt åt det dom kommande dagarna. Vet inte...  men du är himla bra att prata med när det är såhär. Jag uppskattar det mycket.

I´m out.

Tröjan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0