So it´s Sunday, igen...

Blablabla..... dom här så kallade söndagarna kan ju gå och dö lr nåt. Man vet att helgen är slut och att dan efter vankas det skola återigen. Det suger helt enkelt. Dessutom bjuder söndagar på söndagsdepp. Jag blir oftast deppig på söndagkvällar iallefall. Usch. Massa tankar och sånt som börjar smyga sig fram i huvudet på en. Helst vill man gå och krypa under täcket och sova till nästa helg. Men så funkar det ju uppenbarligen inte. Neh. GAAH.

Igår blev det lite chillkväll hos SAndra med godis och film. Sånt är alltid trevligt förutom att jag typ halvsov igenom filmen som vanligt typ. Jonahtan kom förbi en snabbis oxå, trevlig prick. Vi kolla bla på "John Tucker must die" btw. Den är bra. Och sen somnade vi ganska så snabbt.
Idag vaknade vi vid 11 lr nåt och då blev det lite slapp med Idol och sådär. Me like. Dock lite tråkigt tema tycker jag nog men duetterna var great ju! FEL person som åkte ur dock. Vad arg jag blir folk kan inte rösta. Jag tycker att Anna ska åka ur nu faktiskt. Kan inte med henne redigt på nåt vis. Anyways, sen åkte jag hem o changeade clothes och så blev det stallet. ´Skrittade ut en sväng med Sandra på Jettan. KALLT.SE, shit alltså. Förfrös ansiktet typ. Mockade ur Skais box oxå ;( Mindre kul.

Nu kommer snart Sandra förbi och vi ska ut och gå lr nåt kanske, får la se vad det blir lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0