Rock`n Roll

Puss på idol igår! Alla var typ bra. Rock is the shit lixom :] Sånt tema borde de vara typ... varje gång. Dock tyckte jag att Anna kunde åkt ut denna gång men får hoppas på det till nästa vecka dårå.
Och Robin B var snyggast igår. Nu ska jag nog dra en film och sen ut och gå.                                                                               
                                                                                                                                                                          SKAI<3

Ikväll blire Gävle och bowling! Fyfan va kuligt även om jag egentligen inte gillar bowling. Kan vara för att Martina ALLTID förlorar i allting. Jag är inte bra på nåt lixom. Det suger ibland men jag får lära mej leva med det, I guess. Aja, ikväll ska vi äga iaf ;D                                             

Menne

Hare!


Kan ju tillägga att vi var hemma hos Sandra och kolla på idol och hade trevligt. Jag, Nicole, Linda, Dennis, Emil och sen kom Annikan och Angelica oxå. Yeah sen blev det tråkigt och vi knallade hem och sov.

Eh nu har jag duschat lite och sitter hära. Gick i 50 min ungefär. Duktiga jag! Tänkte försöka få det till att gå iallefall varannan dag så att man inte går och blir tjock(are). Skulle ju glo film oxå jah. Blir nog nu istället. Får se vad som finns lixom. Annars sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli dagsattåkatillGävle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0