Pump it!

Oh, yeah!
Nu har jag äntligen kommit igång på riktigt. Inga mer "jag ska" tankar utan nu jäklar. Yees, andra dagen på gymmet idag med Jossan och syster merå. Idag blev det mer ben lite armar och mage. Lär ju variera lixom. Uffe visa lite nytt idag igen. Perfekt det ju. Trodde seriöst att min mage skulle avlida idag. För fy tuan vilken träningsvärk jag har i den. Men den överlevde 10 kg trots allt. Såklart blev det massa flum och ett antal skrattattacker oxå. Men så ska det vara, man ska ha kul. Fick skjuts dit och tog en promenix hem.
Väntar på Nickepicke nu. Han ska få håret klippt. Money money! And I like it a lot. Puss på det faktiskt.

För övrigt har det bara vart skolan en snabbis idag. Fixa lite till företaget. Det börjar hända lite saker nu, skönt. Haft sv på en halvtimme oxå. ovärt. Var väl inge mer direkt. Förutom att Nicole och jag ska börja på Bodyattack efter jul! Kulikul. Men så länge blire gymmet. Haha vilken nörd jag låter som. Fast det får man!

HEJS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0