Patrik 1, 5

Fy tusan vad arg jag var när jag äntligen kommit fram till station här i Tierp. Jag cyklade i snökaoset. Usch hur jag såg ut resten av kvällen. Hela jag och då menar jag verkligen HELA jag var typ inpackad i snö. Dum som jag är hade jag inte en tanke på att ringa Sandra så hade jag ju fått skjuts dit istället. Suck. Sandra och jag åkte in på bio igår alltså. Först käkade vi på China Garden. Bästa resturangen. Rekommenderas lixom. Efter det var det dags för bion. Det blev "Patrik 1, 5" och den var BRA! Så atte den borde ni helt enkelt ägna en stunds tittande på.

Nu är jag uppe tidigt för att vi ska stå på mässa med UF- företagen idag på Gränby. Blä. Hatare. Snöar gör det fortfarande oxå. Ska tydligen bli storm idag? Men det visar sej väl. Sjukt mycket snö är det iaf. Kan ju tro att man bor uppe i fjällen lr nåt. Shit alltså. Pulkaåkning ikväll kanske fan. Det är faktiskt riktigt kul. Sådetså.

Hade bra i snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0