On and on

Det är lixom så det är, allt bara går on and on nu igen när lovet är slut. Allting rullar på precis som vanligt. Och det suger. Så himla less på skolan, less på hela mitt liv.. Ja, jag vet att jag har det jätteslappt typ egentligen men det är skitsamma skola som skola och jag är skoltrött. Men fick åtminstone redovisningen för Kultur och stilhistorian avklarad idag. Satt på lunchen och typ i halvt panik skrapade ihop vad jag skulle säga. Även fast jag haft säkert minst 4 veckor på mej att skriva skiten. Men lix de där med att göra allting i sista minuten är Martina i ett nötskal. Why not lixom? Orka vara så himla ambitiös och göra allt i god tid? Neh. Huvudsaken man gör skiten sen hur det blir är lixom shit the same!

Och när jag väntade på att klockan skulle bli dagsattkilatillbussen så drog jag en snabbis på H&M. Tyckte att jag var värd det. Blev ett grått linne med knappar på, en lila långärmad vanlig tröja och ett längre typ tshirt som är ungefär mörkt gråaktig med orangea säkerhetsnålar på sen lite urringad på ryggen och ett snöre vid nacken. Låter säkert helt cp men den är snygg. Sen proppfull buss hem. och sen stallet. Pyssla med Skai.

Nu har jag vart ute och rastat fläsket först en liten kortis med Jossan och sen med Sandra. Var ute typ 1½ timme. Trevligt trevligt!

Sen då..... kanske drar nån film lr vare nu blir. Sitta upp halva natten typ. Man är väl ledig imorrn lixom :]

/ Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0