Lek i snön

Vad har hänt idag då? Jo först vare lite skola mellan 12.30 och 15.00. Slapp dag och rätt ovärd. Gjorde lite permanentfrågor klara och började rulla en klassisk. Tiden hade nog varit bra om jag blitt klar men vi slutade precis lix. Buss hem vid 15.50.

Kom hem vid 17 och då drog Jossan och jag ut i snön ganska direkt. Jag gillar snön hyffsat så länge det INTE snöar dårå. Vi gick en sväng först och sen blev det tefatsåkning i Björnberget. Kulkul!

Nu sitter jag dock här och gör allt annat än det jag borde göra egentligen. PLUGGA! En skrivuppgift som ska in imorrn och jag har inte ens börjat -.- Martina i ett nötskal. Men men det går nog fort att kluddra ihop lite skit på ett papper lixom. Får väl sätta igång nurå..... Eheh. Btw så sa mamma till mej imorse att jag är tidsoptimist... hmm. Det stämmer nog rätt bra faktiskt.
Men plugg nu!

Kramkram!

Jossan ute i snön 

Mysi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0