Igårdagen

Vakna hos Sandra vid 8 efter att ha nött Sunes jul halva natten, käka frulle och fixa sej och sen blev det apu. (jag fick hårspray av Anna) Hjälpte till att färga håret på en kund, tunna ur lite och styla sen. Kul. Sen drog jag en snabbis till med tåget till Uppsala för att införskaffa mig ett par coola tights. Åkte 16.19 hem igen och jag blir inte klok på dessa jävla upptåg. Stog på station i U-sala i 20 min innan de rullade. Sugit.
På kvällen blev det Hållnäs med Nicole. Helt okej (: Kom hem och slagga vid 03.30 ungefär. Mycket skönt!

Vi vaknade vid halv 1 idag utvilade och med fint väder. Käka lite frulle och sen drog vi upp datan och kollade på "Låt den rätte komma in" i min säng. Svensk film btw. Ingen höjadare direkt tycker jag, duger i krig typ. Lala nu sitter jag här och gör inget alls typ. Nicole åkte hem för en stund sen typ. Sitter still i sovtröjan. Mysigt lr nåt. Vad som händer ikväll har jag inte en blekaste om men nåt hoppas jag väl och vad är skitsamma.

Paramore- Decode

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0