Hey



Igår
åkte jag till Sandra på kvällskvisten som sagt. Vi kolla idol såklart och sen knallade vi över till Emil och hängde där. Vid typ halv 2 sen gick vi hem i all snön och sov. Och mina älskade vantar är borta! Värsta lessen blev jag när jag inte hittade dom när vi skulle gå. Dom är lixom en av mina käraste ägodelar, faktiskt. Aja, får väl försöka leta upp nå nya som får ersätta dom helt enkelt.

Idag har jag inte hunnit gjort så mycket lixom. Vaknade vid halv 10 lr nåt av att Sandra slog igång tv:n. Slöa lite och sen blev det frulle och så fick jag skjuts hem när hon skulle till stallet nurå.

Ikväll lutar det nog åt lite käk och sen bio in Uppsala. Jag gillart. Alltid lika trevligt måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0