Hej i mitt vinterland

SUCK. Idag kom vintern på riktigt. Nåt som jag bävar mycket för. Är inget stort fan av denna årstid kan man väl säga. Blesh! Aja, hellre snö än slask dårå men iallefall. Jag vill lixom ha SUMMERTIME året runt. Det skulle gillas. Mycket.

Skola idahrå. Heeelt ovärt. Åka in för absolut ingenting. Men trevligt bussällskap dit och hem åtminstone :D Amandis och Lindis. SYND för er som inte känner dom säger jag bara! Jag har tur som gört.

Nu sitter jag här (igen). Kom hem från Sandra nyss. Gick dit i snövädret. Skönt att gå vare faktiskt. Dock hade det kunnat vart mysigt oxå men nu är det inte så. Lika bra att inte tänka på hur det kunde varit. Punkt. Fick skjuts hem iaf av Haack. Danke för det.
Men om man kanske ska ta en macka nu och sen ta plats i sängen och se nån film lr nåt i dens tilen? Jo det lät lockande.

2a godisfria dagen idag!

Btw så har jag bestämt att jag ska fråfa Anna om hon kan klippa lugg på mej på fredag. Blev sugen på det idag bara sådär, så lika bra att görat innan jag hinner ändra mej. Och jag sa det till Nicole. Så bah " det var det jag hade tänkt gjort när du klipper mej på fredag" Ahaja xD Lite läskigt nästan. Vi tänker så otroligt lika ;o

// Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0