Första advent

Grr! Orka att allt jag nyss skrev försvann. Fy fan vad drygt.

Menmen kort nurå.

Igår vare Apu på dan, klippte pappa och tog ur löshårsfästen på en tjej och den tjejen var MArtina Fagerborg. När jag slutat blev det en väng till Monique med Jossan som jag träffade på på väg hemåt. På kvällen blev det chill med Haack och lite människor i hans brors lägenhet.

Idag vare julmarknad som gällde på Fyristorg emd vårat UF-företag. Vi sålde lite fika och sådär. Askallt var det iaf. En sak som är säker. Usch! Stog från 11 till 16.30. Heh. Sen hem och fixa lite för att åka till Björklinge vid 20. Åkte dit var där en kortis och tog nästa buss tillbaka till Månkarbo. Och jag har sämst samvete för den lilla incidenten nu även fast jag egentligen inte borde ha det. Jag är bara så extremt känslig och har så extremt lätt för att få det. Hatar när det blir sådär! Men men... jag mår ju inte sådär hundra för övrigt helelr så att är väl mer känslig än vanligt oxå. Åkte hem med nästa buss frå¨n Månkis iaf som gick 00.55 och var 20 min försenad! Jävla bussar. Otroligt kallt att vänta var det. Mina fötter är typ döda nu om inte annat.

Nu sitter jag här i sängen med datan som ni märker hoppas jag. Annars äre fan illa. Ska väl sova nu typ.

Första advent idag med. Tiden går äckligt fort! Gymmet med Jossan senare idag oxå. Pepp på det. Plus att jag tänker äta lussebullar. Mumma!

Nästa helg har jag bestämt mej för att inte göra nånting. Bara sitta hemma i myskläder, äta chips och glo TV. Skönt. Nästan så man längtar nu redan.

God natt.



Åsna på julmarkand 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0