Far away

Igår kväll när Sandra och jag var ut så satte vi oss och prata. Om allt. Blev väldigt djupa funderingar... om de så kallade livet och allt annat. Allting är så himla konstigt. Sen innan jag la mej blev det lite prat i telefon med Sebbe. Det behövdes nog även fast jag kanske inte var sådär jätteglad och inte sa sådär jättemycket. Men skönt att få prata med nån iallefall. Tack lr nåt. Och sen så hade jag tänkt kolla på film men jag somna istället. Likabrade.

Idag är jag ledig. Puss på det! Skönt att vara hemma helt själv. Jag vaknade typ halv 12. Eheheh. Lagom det. Så att nu tänkte jag gå och stoppa i mej nåt.

Btw så är jag pepp på att börja träna typ. Nicole och jag har funderingar på att kanske börja på Aktivera, yey lixom (Y) Kan ju inte sitta här och bli tjock inte!

I´m out.


                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Nicole

ohjää :D

2008-11-04 @ 18:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0