Check!

Affärsplansskrivandet, check! Äntligen är det klart. Känns mycket skönt må jag säga. En sak mindre att tänka på. Förutom de var jag med till ridskolan och kollade på träningar oxå och hängde lite i caffis med Sandra. Sen kvällsfodra vi i vårat stall oxå. Plus att idag har jag faktiskt INTE ätit godis. Sa tillochnmed ifrån när jag blev bjuden ju. Bravo Martina! Ansträngt magmusklerna har jag oxå gjort. Behövs. Och nu sitter jag här under täckena i min säng nyduschad och har ätit kvällsfikat bestående av två toast och en kopp te. Bara druckit en kopp kaffe mellan då jag åt vid två och nu. Ojsan. Men nu ska jag nörda vidare en stund till, kanske blir en film och sen äre sovtime för mej.

// MARTINA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0