Bowling!

Igår bar det av in till Gävle redan vid 16 istället för 17 eftersom att Amandas mormor skjutsade oss in dit. Tackar tackar! Hon är för övrigt ascool :D Anyways så när vi kom in dit så mötte Amanda, jag och Linda upp Emma som redan var där. Vi bestämde oss för att gå och käka slash fika för att fördriva tiden. Efter MYCKET om och men så blev det Mingel & Bar vi hamnade på. Jisses, kan ju bara föreställa mej hur det skulle vara om vi skulle bo tillsammans lixom (x Men det var iallefall gott! Jag tog en kaffe latte (min första någonsin) och kladdkaka. Fick 2 bitar istället för en för samma pris för att hon tyckte att dom var så "små". Det tyckte inte jag men gratis är gott så jag klagar inte. Efter vi suttit där i 2 timmar och tjockat oss och snackat massa skit så bar det av till bowlingen. Btw Mingel & bar, asmysigt ställe! Vi kom till bowlingen en 45 min tidigare typ och etersom att Amanda har lite kontakter så att säga så fick vi börja redan då istället för 20.30! Yeah (Y) Lala vi bowlade och hade kul. Och ehm vem förlorade då? Jo, självklart var det JAG. Fattar inte verför jag ALLTID förlorar och inte är det med lite heller lixom. Aja, jag får väl vänja mej lixom. Jag kan ju inte vara bra på allt lix  (läs: sämst på allt). När vi spelat klart drog vi till donken en snabbis och sen blev det 23 tåget hem. I Tierp skjutsade Emma mej i en kundvagn från Lidl och sen gick jag hem och sov.

Kanonkväll, tack brudar!

Nu sitter jag mest här och gör inget alls. Vaknade vid halv 11 tror jag. Drog upp datan i sängen och ladda ner lite ruuliga filmer som Sunes sommar till exemepel. Så att den har jag kikat på. Hahah. Skratta så jag fick tårar i ögonen typ. Fy jävla rolig film alltså. Puss på den! Och och och jag fixade nyss så att musiken somman lyssnar på visas där uppe i msnrutan. Äntligen. Duktiga jag :') Kaaanske man ska plugga lite oxå...? Hmm...

Puss!

Fikamys 
 Amanda och Emma Lindis 

Linda  Emma   Martina  Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0