Bombhot

Åkte in till halv 9 idag för att skriva SVuppsats. Det sög och jag ä'r kass på sånt. Blev klar och gick vid halv 11. Påväg till busstation så var det massa poliser och avspärrat runt om vid gallerian mellan åhlens och den första gallerian. Det var inget mindre än BOMBHOT!? Shit två stycken nu, ett igår oxå. Scary! Och det snöslaska massa och kallt vare oxå. Slickad katt.se. Btw så gick jag och tog ut pengar med för att se hur mycket jag hade kvar på kortet. MAH. Jag är pank. Jag som inte skulle handla upp mina pengar den här månaden och ha koll. Men vad hade jag väntat mej av mej själv. Ne, precis. Men i december då ska det bli ändring!

Ska kanske plugga lite nu och käka nåt. Sen kommer Lena och klipper sej vid 15 snåret. Money money, and I like it!

Jag åt nyss. Det coolaste av allt, jag hittade på en egen liten maträtt dessutom. Tortilla som jag la köttfärs i (inte så konstigt) sen la jag ostskivor på köttfärsen och rullade ihop den och la mera ostskivor på själva brödet och sen in i micron i nån minut. På de hade jag gräddfil och lite sweetchili-sås. Gott ju och mätt blev jag med. Cred till mej (Y) Jag kallar´t microtortillas.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0