USCH

Dagen började ju sådär kan man säga. Stiga upp kl 6.45 och ta 7.55 bussen till skolan inne till 9.05 alltså. Lämnade in böckerna som vi inte behöver längre sen knalalde jag upp på Frisör och hade tänkt vänta på att lektionen skulle börja kl 10.... men nejdå, då kommer Ida förbi och säger att vi börjar kl 12! Så jäkla less jag blir på mej själv ibland minne som en vet inte vad. Aja det fixade sig, ringde Linda och hon skulle ha lunch så fördrev jag tiden där. Kl 12 började vi igen 3:orna berätta lite om UF åså de var lite kul^^ Sen drog lärarna upp lite saker som man blev mindre glad av att få reda på. Nu har dom helt plötsligt kommit på att saxarna tillhör ju skolan såklart fast de visste vi ju redan men dom har fått för sej att nu ska vi lämna in dom efter varenda kundpass och på lov, så inget klippa på hela sommarlovet lr i veckorna. Irriterad? JA :@ Inte blev det bättre av att man kom hem. Kom in å såg att jag fått post av kommun och självklart inget sommarjobb där heller. Fyfan säger jag bara. Jävla håla! Hela jäkla Tierp är ju bara en enda stor släkt. Ska man få jobb här så lär föräldrarna eller släkten jobba på Atlas, Hemköp, ICA, kommun lr nåt i den stilen annars kan du ju inte få jobb inte. BAH!

Vädret är ju bra iaf så man blir lite glad :] Och nu ska jag till hästen.

Morsning!


Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

ALLA JÄVLAR HAR FÅTT BREV UTOM JAG :o
idiotskitsak, cp internet. måste blive nåt fel -.-

2008-05-27 @ 17:44:19
URL: http://lindanasbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0