Tjintjong luftballong!

Linda kom som sagt hit igår! Vi gick ner å handla lite lr jag handlade godis och Linda en liten törstsläckare Bonaqua typ med en ny smak och ett kinderägg, och ja vi stog i kö faktiskt ;o Sen knalla vi hemåt igen..de tog sin lilla tid men det var kul och Sandra ringde så vi hade en liten pratstund oxå, trevligt :] På väg hem så gick Linda och jag förbi där alkisarna brukar hänga så satt de en gubbe där..

Gubbe: Hörrni flickor har ni hembränt i den där?
Vi: Haha (kollar på flaskan) Ehm nae.. :')

Eurovision songcontest stog näst på att-göra-listan! Det var helt kasst så jäkla pinsamt dåliga låtar och att inte tala om röstningen sen.... så jäla arga vi blev då :O Sådär kan dom ju inte hålla på. Inte för att jag är speciellt stort fan av Charlotte Pirelli men hon var nog den enda vettiga som var med och sjöng måste jag säga. Vi hade lika gärna
kunnat skickat in den dära Kebabpizza låten och vunnit istället så illa är det verkligen...


Vaknade idag runt 11 kanske? nåt sånt.. Soligt och fint väder är det med! Sånt blir man glad av :D Efter att vi legat och dragit oss lite, Linda på madrassen och jag i sängen så kom vi upp. Frulledags! Frukost är gottigotti när man är sugen på det..wei. Jag hittade ballonger i en låda haha! Skitlänge sen man blåste sånna ju. Vi roade oss med dom i säkert en timme om inte lite mera till och med, kulkul...

Nu ska jag ut i fina vädret en sväng :D

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0