Tävling :]

image1Idag var det tävling som gällde på eftermiddagen kl 15 drog det igång. Så det blev att vara "sjuk" från skolan idag men va gör det mig lixom? nej precis ingenting :] Sova läänge och väl, skönt!

Till tävlingen:

90: Kalasbra jättefin på både framridningen och framhoppningen vilket resulterade i en kanonrunda och gav oss en fin liten rosett! Jag var så himla happy kan man säga svävade på moln nästan :')

1m: Han var fin på framridningen och framhoppningen även där så tänkte att det här går nog bra :] Men jag gjorde en miss på oxern sista gången kom för stort så vi craschade ganska redigt. Blev trampad i skallen och på ryggen typ men jag tror iaf att jag klarade mig från hjärnskakning och brytna revben ;o Men envis som man är vare bara upp och på´t igen. Skai snäll som han är bara hoppade. In på banan första hindret gick fint men jag hade total tappat ridningen och det blev som det blev lite plockepin och halvkonstiga språng var nog lite omskakad av de som hände innan. Men vi tog oss iaf igenom grunden (:

Så summan av kardemumman så är jag helt nöjd med dagen och fint väder vare med! Så nu äre bara att bita ihop och komma igen den 6e Juni i Lurbo.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

fin häst!

2008-05-23 @ 20:58:14
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0