Sol

Sol lyser sol..lala nu äre sommar äntligen !

Rullsand:
Igår bar det av till Rullsand med Tom, Amanda och Linda vi tog en tältnatt där. Det var mycket trevligt fastän att det bara var vi där. Badade, grillade, spelade kort och bara hade kul :] Mysigt med brasa och sådär på kvällen, för att inte glömma solnedgången vid havet! Men det är ju trots allt något som saknas sånna kvällar oxå men men det kommer väl får vi hoppas. Blev en kort liten sammanfattning av tältnatten det.


image7
En liten badbild från första doppet Rullsand i år.




Sen kom jag hem vid typ 13? lr, nåt sånt iaf. Käka lite sedan åka och fixa med hästen lite snabbt. Komma hem duscha fixa sej lite, Gävle på kalas för att kusinen fyllde år. Var väl inte sådära jättekul direkt måste jag säga men maten och fikat var ju gott iaf så nu har jag lite ångest. Ut och springa lr gå imorrn tror jag nog lr jag ska rättare sagt! Nu sitter jag här och tråkar bara lite musik och så.

Hade!

Kommentarer
Postat av: Solle ~

Var det inte kallt? :P Själv har jag inte vågat doppa mej än ;)
Trevlig kväll!

Mvh Solle ~

2008-05-31 @ 23:17:45
URL: http://www.solles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0