Längtan!

De är helt otroligt vad jag längtar till att denna himlans skola ska ta slut nu! Nu pallar man inte mera det räcker lixom. Sommarlov är vad jag är i ett stort behov nu kan man säga ;o Bara släppa allting och leva livet ett tag och bara vila upp sig.

12 Juni dit längtar jag oxå... blir galen snart det bara kryper i kroppen på mig och inte blir det bättre av att biljetterna sitter på kylskåpet och frestar! Den 12 juni då sticker Linda och jag bort från allting ett tag ska bli så otroligt härligt att komma ifrån hålan ett tag och enbart ha kul :D Sova ska jag väl göra så småningom med hade jag tänkt i mitt nystädade rum och nybäddade säng, skönt!

Nu hoppas jag att tiden bara kan gå fortare så man slipper all jobbig väntan och längtan efter allt.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0