God Natt

Lalala...tråk lördag kväll lr just jah de är ju fredag...Lagom virrig som alltid men så äre. Har suttit rätt mest här framför burken största delen av kvällen och tjockat mej, godis, glass och coca cola mindre bra så imorrn lär jag ut och röra på fläsket!  Ångest lixom *_*

Imorrn är en ny dag en trög jäkla dag. Upp klockan 5 för att följa med syster och pappa till Huddik på tävling, nej inte speciellt lockande måste jag säga men man får väl göra det bästa av situationen. Sova och bra musik i öronen så ska nog resan gå bra, då mitt morgonhumör inte brukar uppskattas särskilt mycket av familjen bara massa tjafs och bråk och gnäll får man höra för att man inte är glad och pigg som en mört. Hoppas man kan få nåt lite kul på kvällen sen.. de visar sig väl i vilket fall som helst.

Men nu äre Natti för mig!

Go natt på er <3



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig helg :)

2008-05-24 @ 00:19:18
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0