Wunderbart!

Igårkom Linda och jag hem från Linköping. Det kändes tråkigt att åka hem eftersom att jag iaf inte ville hem. Trivdes hur bra du vill i staden, puss på det! Vi har haft kul iallefall, gjort lite av varje. Rännt på staden, träffat folk, varit på student, bio och annat skoj. De är väl lite kort om våran vistelse där borta. Får inte glömma att vi tältade oxå. Haha vi stog ut 3 nätter i tält, herregud. Det var om inte annat kallt och lite obekvämt men annars funkade det fint. Snyggt var tältet iaf! Men campingen var väl ingen höjdare, usch man ska försöka undvika att bo vissa typer av ställen om man säger så. Resan gick bra både dit och hem, tur det.
Vi har redan bestämt att vi ska dit en sväng till i sommar fast då lutar det mer åt hotellhållet, en säng ska vi sova i iallafall!
Idag vakande jag typ vid 9.30 kanske? Otroligt skönt att sova i sin säng måste jag säga, sov som en kung inatt :') Sen så käkades det frulle åså. Fixade till sig lite och så drog jag, familjen och Adam iväg till Gävle. där vi först åt lite och vidare till Valbo efter det. Ett par jeans fick jag med hem iaf, behövdes faktiskt.

Nu sitter jag här hemkommen från stallet och har käkat lite, väldigt lite fast jag är hungrig. Ingen matlust lixom. Det är ju mindre bra... Vet inte riktigt varför. Hunnit med att tjafsa lite med mor redan oxå! Vart hemma en dag lixom. Tjafs om småsaker och skit... Less. Jag vill inte vara hemma skulle gärna åka bort hela sommaren och slippa allting under en liten tid. Dom här dagarna var så himla bra. Så skönt att bara vara Linda och jag, bara tänka på sig själv och roa sig själv och inte bry sig om att göra massa andra till lags hela tiden. Fatta vad skönt att flytta sen, längtar!

Kvällen ser ut att bli seg för övrigt. Får väl se om något inträffar... visar väl sig om inte annat^^

Hade!

                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0