Torsdag och studentfirande

Idag är det torsdag och inte vilken torsdag som helst för en del människor. För att idag tog nämligen folket i Tierp studenten. Åhh jag vill oxå, fan va härligt! Men bara att stå ut ett år till nu, tiden har gått så sjukt fort. Känns inte alls som att det var längesen man satt och tänkte fram och tillbaka hela tiden och tankarna bara snurrade i huvudet på en över vad man skulle välja för linje. Shit alltså...
Så idag har jag och några vänner kollat på studenter i Tierp och lite grann i Uppsala oxå. Tur att man tar studenten i Uppsala säger jag iaf. Sen så var jag med upp till Lindas skola och socialade mej lite med hennes data och Tom medan Amanda och hon redovisade tyska^^ Är väl ungefär det jag roat mej med idag och imorse så följde Linda med och tog ut lite hästar med sen åkte vi hem duschade, käka frulle, spela kort och drog ner på Tierp så att säga.

Igår så åkte jag till Sandra på kvällen och Linda kom oxå med bussen sen, så var det Haack, Robin och Dennis oxå. Det var meningen att vi skulle tälta men istället så tältade Sandra och Dennis medan Linda och jag lag beslag på hennes säng och soffa under natten. Vi spelade kort och lite sådära, trevligt (:

Imorgon då är det den 6:e juni och nationaldagen  och sist men inte minst tävling! Kul kul förutom att det ska bli megavarmt, typ 30 grader. Jag och Skai kommer avlida men vi hoppas på det bästa ändå, taggad :D

Nu har jag nyss kommit hem från stallet typ. Inte nog med det så sitter jag här och håller på att bli tokig, är så rastlös och har tråkigt, jag kan inte ha tråkigt har jag kommit fram till. Har svårt att få den dära ron i kroppen och bara inte göra nånting lixom.... lite småjobbigt ibland. Hoppas att det lägger sej snart lr nåt sånt. Btw så är det en av anledningarna till att jag sitter här och skriver massa onödigt. Det här med blogg är inte en sån dum idé alla gånger, en väldigt bra en just nu iaf. Det hurrar vi för :]

Tralalala.....tjubidu...

Hej så länge, hoppas ni får en kul kväll!


image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0