Tisdag

Idag: Gick upp vid kvart i 8 typ lr blev väckt av syster rättare sagt som inte hittade min cykelnyckel. Som att jag vet vart den är lixom, nope^^ Fixa å käka sen tog jag 9 tåget in till Muppsala med Linda hann helt perfekt i tid till lektionen. Vi började 10 hade klipp och sånt hela dan så jag tänkte vara duktig å rulla en hel permanent men det slutade bara med en nästan färdigrullad E4 som det så fint kallas. Lite lunch på det och en kund fick jag med kl 12.30 som ville klippa av sej allt hår, så då klipptes oxå allt hår av. Det blev bra faktiskt dock tog det sin lilla tid så blev klar vid tre ;o En timme efter att vi slutat. Blev lagom med 15.19 tåget hem som var smockfullt kan man säga.

Väl hemma så slängde jag i mej lita käk tog det lite lugnt i 1 h sen bar det raka vägen till stallet och hästen. Mocka och fixa sen skritta upp till ridskolan och hoppträna, det gick bra. Förutom att jag blev ordentligt nockad, blev nån tår sen på´t igen bara. Hoppade nåra hinder på 1.10 i slutet med känns kul att det börjar gå lite framåt. När vi landade efter oxern sen bara knakade det i mina käkar, läskigt ;o Men men lite smällar får man lov att ta ibland lixom :') Bortdomnad i nedre delen av typ munnen och så nu men det går över.
Fiakde lite nyss med. Kladdkaka, vaniljsås och jordgubbar, mums eftersom att mamma fyller år idag, Grattis på henne!

Imorgon: Är det onsdag alltså. Och vi har bara religion i 2 h från 13.30 till 15.30 så jag tar nog ledigt då. Ska ju ändå bara prata betyg typ. Får ju reda på det ändå sen och känner ändå på mej att de bara blir ett fint litet G där. Så då kan jag ju lika gärna vara hemma. Ledig tors och fre med så det blir en långhelg, underbart :D

Ha det skönt i sommarvädret.


image9

Sommar

Kommentarer
Postat av: Hilal

Ha en fin kväll :)

2008-06-03 @ 21:38:21
URL: http://favouriiitee.blogg.se
Postat av: Henrik Lindmark

lägg din röst i dagens henrik utmanar ^_^ idag och hela veckan möter jag pär lernström som är den som gett mig ideén om tävligen så snälla rösta :)
http://livetsomhenke.blogg.se/1212401347_5henrik_utmanar_pr_le.html

2008-06-03 @ 21:38:57
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0