Tävling, sol och bad

Igår då var jag och tävlade i Lurbo med Skai. Mamma, pappa, syster och Adam var oxå med. Det var kanonvarmt och man höll på att avlida i den tryckande värmen.

Klass 1:
1m: Gick väl inte så bra. Jag red som en kratta och Skai var inte så pigg på att lyssna. Så vi rev två hinder och fick ett stopp alltså 12 fel.

Klass 2:
1m: Till denna klass hade vi ryckt upp oss och det gick bra. Jag red mycket bättre, väldigt bra om jag får säga vad jag tycker och Skai lyssnade tillbaka och framåt och var jättefin. Dock fick vi med oss tre bommar, 12 fel men det är bara rutin som gäller för både mig och honom. 

Bara att nöta vidare!

Sen åkte jag till Degerbo på kvällen och socialade mej med en solbränd Linda :')

Idag så steg vi upp vid typ kvart i 10 kanske, käkade frulle och så. Sedan tog vi cykeln in till Månkarbo och handlade lite gott att äta för att sedan åka vidare till Ubblixbo. Happy följde oxå med dit, vi badade, solade och tjockade oss. Efter 2 h stek gick vi hem till Linda igen, där fixade vi med hästarna och va ut med lilla fölisen som är sötast!
Sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här innne och svalkar mej lite. 

Puss!

sötaste fölungen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0