Summer of -08 !

Sommar sommar, kan det bli bättre? Tror inte det va bara massa värme, sol och bad..härligt härligt :]

Idag har varit en bra dag. Först skolan en snabbis vi slutade redan vid 10.30 så var hemma lagom till stekgiaste tiden på dagen. Väl hemma så drog Annikan med mig till självaste Aspenbadet som jag inte tänkt bada på i år men det blev ändring på det så att säga. Inte dumt gjort alls av henne! Vi låg och stekte, badade och käkade glass i värmen. Sandra kom förbi en snabbis hon med och sedan umgicks vi lite med Victor. Sedan drog vi oss hemåt solbrända och dana. För min del blev de lite data och svalkande inne i huset för att åka vidare till stallet. Skai fick komma ut i skogen en sväng idag vilket han uppskattade väldigt mycket :') Han var också helt död efter hela dagen i värmen och gått o tryckt i sej massor av det gröna. På hemvägen svängde syster och jag förbi Konsum, handlade lite godis som vi tyckte att vi gjort oss förtjänta av sen duscha och grejja.

Nu sitter jag här som ni väl redan har märkt antar jag. Klippte mamma nyss och det blev bra lite pengar skulle jag få oxå.
Nej nu har jag egentligen inte tid att sitta här o slösa tid.Måste få klart svenskauppgiften nu till imorgon, göra ett sista ryck sen....sen är det äntligen över för ett tag framöver, så otroligt skönt :D

Najt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0