Söndag och sommar!

Vaknade vid 7 lr jag blev väckt rättare sagt av pappasom stog och skrek på mej nere i trappen "MARTINA!!". Han hade en anledning idag faktiskt, vi ahde morgonfodringen i stallet så det var bara på med brallor och tröja sen sätta sig i bilen en snabbis. När vi kom dit så hade dom redan fått kraften så det var bara att släppa ut dom i sina soliga och gröna hagar. Skai blev jätteglad och sprang runt som en dåre, som vanligt det :] Hem och sova vidare sen till typ nångång efter 10. Vakna frulle på det på med bikinin och ut i solen och glassa bara. Så himla härligt med sommar, äntligen! :D
Moster och Örjan kom en sväng så jag fikade lite med dom. Käkade massa bullar och kakor, gott gott. jag kommer bli tjock så nu måste jag ut och gå idag!

Nu blire lite bad med familjen efter att syster och jag tjatat på dom.

Ha en bra dag!

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0