Onsdag

Onsdag idag då. Idag var jag ledig lr jah jag tog "ledigt", wunderbar. Så sov jag lite istället. Vaknade slängde i mej en kladdkaksbit som stog och väntade på mej i kylskpået, så varför inte lixom? Men sen fick jag ångest direkt efter, inte bra. De resulterade i att jag var ut och gick i 50 min, var rätt skönt och jag kände mig duktig sen (Y). Komma hem, glassa i solen, slänga ihop en kladdis till (enbart för att det skulle komma gäster) sådetså! Men käka smet har väl ingen dött av. Dom kom sen oxå vid typ kanske halv 6 lr nåt. Fikade lite sen drog jag på cykel till stallet och undertiden som jag var där så fick jag kvällen planerad oxå, wunderbar!
Sandra ringde och vi pratade lite så att säga. Blir troligtvis att tälta hos henne inatt och så kommer Linda såklart (H). Så vi ska tälta å lite så. 

Imorgon blire att kolla på studenter både här i Tierp och i Muppsala, kul :D Sedan stallet och fixa till på fredag då det är tävling i Lurbo, pepp på det! Önska oss lycka till :]]

Dagens låt är Paramore- Fences, helt jättebra är dom oxå.

Hoppas ni får en trevlig onsdsagkväll allihopa, puss på er


Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

lycka till :]

2008-06-05 @ 14:28:37
URL: http://lindanasbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0