Helg

Så var det slut på den här helgen med, sista helgen innan det efterlängtade sommarlovet!

Igår vaknade jag upp hos min vän Linda som sagt vi badade och så sen åkte jag hem. När jag kom hem så käkade jag och efter det så bar det av upp till stallet för att rida lite på plutt. Han gick väl helt okej bortsett från att han mest studsade upp och ner i vänstergaloppen, knashäst. På kvällen tog jag bussen ut till Degerbo 123 igen. Vi tog det lilla lugna och bara slappa lite efter att Linda longerat sin galna ponny så att säga.

Idag så vaknade jag till ganska precis när Linda kom in från stallet så då käkade vi lite frulle åså. Och tog hennes hästar ut till hagen. Sega var vi båda två så det blev slapp framför datorn med lite varvande av FoF på den andra datorn för att sedan åka och bada lite. Väl framme vid bergstäkten i Månkarbo blev vi besvikna och Linda blev lite smådepp för att dom hade förstört så mycket, fy! Inte nog med det såkom det en död typ ank lr fågelunge flytandes i vattnet, mindre fresh. Så vi ringde Lindas snälla pappa igen och åkte vidare till Ubblixbo med hunden. Där vi stekte och plaskade lite. Mammahämtade oss sen och så fick hon kolla på söta fölisen. Näst efter det så åkte mamma o jag hem till Svanby igen. Kom hem, cyklade till stalelt mockade och så stoppa i sig lite mat på det. Nu på kvällen var jag ut och gick i 50 min oxå vilket behövs efter en helg med massa gosaker bara.

Imorgon är det skola igen, går bara imorn och på tisdag sen....sen är det sommarlov i 10 veckor så otroligt jäkla underbart!

Till sist måste jag bara säga att nu är det endast 4 dagar kvar sen sticker vi, woho :D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

gillar de här inlägget, skratta mig igenom det x)

2008-06-09 @ 10:08:17
URL: http://lindanasbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0