Hejhej sommar?

Nu var det ett litet tag sen något här skrevs, men de ska vi ändra på nu... 

Lördag alltså dagen efter midsommar..ehm midsommardagen kallas det väl?. Jossan tjatade om att jag skulle åka till Lövsta med henne och så blev det efter lite fixande och trixande med skjuts. De slutade med att jag fick med mej både Linda, Sandra och kusinen åkte oxå med dit. Kvällen var väl trevlig. Träffade på lite klasskompisar och sådära. Kl typ ett kanske åkte vi hemåt igen, så knoppade väl runt kvart i två. Snacka om sliten ;o

Söndag var en mycket seg dag. Efter 2 dagars festande och farande är man lagom trött och seg kan man säga. Men kul var det iaf. Aja familjen och jag åkte in till Öregrund för att käka åså. Vi åt på någon grekisk restaurang tror jag, smaskens måste jag säga! Det var sjukt gott med mat. Efter det knallade vi runt lite granna, Öregrund är en så himla fin stad om man kan kalla det för stad...sommarstad kan man kankse säga. Med sina matställen, glassbarer och sist men inte minst båthamnen med alla bryggor och klippor som ligger precis runt lixom. Hur fint du vill! Resten av dagen var lugn, åkte till stallet och lite så sen blev det mest degande hemma. Det var inte helt fel dock.

Igår, måndag med andra ord. Denna dagen började med att sova lagom länge, skönt. För att sedanbrumma iväg direkt till stallet eftersom att Christine skulle plåga Skai lite idag. Var väl upp på ridskolan runt 12 nån gång.. Aja, i vilket fall som helst så red Christine på honom och det gick väl okej lixom med tanke på att han blivit fel inriden åså från början. Han är inte rolig att rida på marken konstaterdades iallefall :') MEn med hans vilja till att göra rätt för sej hela tiden och tycker det är kul så kommer det nog att bli ordning på honom oxå. Så det känns ju bra (:

Efter det åkte jag hem och duschade av mej dammet och fixade till mej lite för att Nicole skullekomma sen. Hon kom runt fem nån gång så vi nördade lite data och sen blev det en bio. Sandra fick vi med oss oxå så det blev en riktig tjejkväll det dära. Trevligt var det och filmen var kul och bra (: Sen fick vid lite skjuts hem oxå av Haacken eftersom att Sandra skulle dit, skönt att slippa gå. Hemma typ vid ett och sen sov Nicole här.

Idag har precis börjat typ. Nicole o jag slängde i oss lite frulle, sega lite sen åkte hon hem för en liten stund sen. Och nu sitter jag här och nördar lite... Jag som hade hoppats på mer värme och sol så att man kunde steka lite! Hejhej sommar lixom? Det är fan dags att komma nu. Äter vattenmelon gör jag oxå som mamma kom in med. Det är gott!

Btw så är Nomy- Cocaine en askalasbra låt :D

Skriver väl lite mera sen ikväll efter träningen och grejjs...

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0