Hej hej sommar!

Nu är det bara imorgon kvar sen är man fri i några veckor, wiho :D För att inte glömma Lindas och min lilla tripp som det nu bara är 3 dagar kvar till helt jävla wunderbar!

Vidare till idag då. Jo idag var det en snabbis i skolan städa & kika lite film bara. Det är alltid slappt såhär dagarna innan sommarlovet. Efter det så knallade jag ne rpå stan där jag träffade Amanda och Linda och sen kom Tom oxå. Vi umgicks, käkade lite glass åså, hade trevligt helt enkelt. Kl 13.19 blev det tåget hem till Tierp igen.
Väl hemma så tog jagd et lite lugnt, käkade, åkte upp och mockade åt Skaien eftersom att NAtta red honom idag. Haha stackars henne, plus att Skai nog kommer vara helt mör till på onsdag då det är träning. Men de är bra de. När jag kom hem från stallet igen så drog jag med mej Jossan ut en sväng, rastlös av mej som jag är. Så vi cyklade runt lite, käkade glass och umgicks så att säga.

Nu sitter jag här och häckar. Kom hem för en stund sen bara, fodrat hästarna o lite så. Duschat en snabbis har jag hunnit oxå. På det blev det lite cheeseballs och Pepsi i ett försök att kolla på lite fotbolls EM som har gått av stapeln men inte hade jag ro att glo på det heller...nope. Imorgon känner man ju sig dock lite tvungen till att kolla på Sverige när dom spelar mot Grekland, jag har ju stenkoll ju.. haha känns bra det^^

Bal för syster är det imorgon oxå ska bli kul att se alla så uppklädda och fina. Fixa håret ska jag göra på henne med. Kan tänka mej vilket tjafs de kommer bli men de är bara till att stå ut lixom.

Lalala de va väl de ungefär...^^

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0